دستگاه گریس پمپ

9 / 10
از 24 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 1 تير 1399 در ساعت 14 : 29 دقیقه 6/21/2020 2:29:18 PM | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاه گریس پمپ دسیله ایست که جهت روانکاری سیستم های روانکاری مرکزی استفاده می شود. این گریس پمپ ها می توانند براساس نیروی محرکه به چند گروه تقسیم بندی شوند.

1- دستگاه گریس پمپ برقی: گریس پمپ های برقی مرکزی در سیستم های روانکاری مرکزی تولاین، مولتی لاین و سینگل لاین استفاده می شوند می توانند با برق 12تا 24 ولت، 220 ولت و سه فاز کار کنند. حجم مخازن این مدل دستگاه گریس پمپ از 1 لیتر تا 100 لیتر متغیر است و دارای 1 تا 30 خروجی هستند. بسته به شرایط محیطی سایت و طول نقاط روانکاری می توان هریک از دستگاههای گریس پمپ برقی را نصب کرد. به منظور گرفتن مشاوره در خصوص انتخاب دستگاه گریس پمپ برقی تماس بگیرید.

دستگاه گریس پمپ برقی

2- دستگاه گریس پمپ بادی: گریس پمپ های بادی که در سیستم اسپری گریس و روانکاری نقاط پراکنده کارایی دارند دارای تنوع بیشماری هستند. طول تیوب گریس پمپ بادی برای سطل 12تا 20 کیلویی، 50 کیلویی و 180 کیلویی مناسب است. فلوی خروجی دستگاه گریس پمپ بادی خیلی بیشتر از گریس پمپ برقی است و می تواند از 0.5 کیلو تا 3کیلو بر دقیقه باشد. نسبت فشار نیز در این گریس پمپ ها متنوع است.

دستگاه گریس پمپ بادی

3- دستگاه گریس پمپ دستی: از آنجا که این دستگاه گریس پمپ قیمت بسیار مناسب تری نسبت به مدلهای بالا دارند بسیار محبوب هستند. در قسمت هایی از سایت که نقاط روانکاری کم است و نیاز به حجم کمی گریس برای روانکاریست می توان از این دستگاه گریس پمپ استفاده کرد. این مدل گریس پمپ ها داری تنوع زیادی هستند

دستگاه گریس پمپ دستی

     3-1 دستگاه گریس پمپ دستی اهرمی

     3-2 دستگاه گریس پمپ سطلی

    3-3 دستگاه گریس پمپ شارژی دستی

جهت مشاهده انواع دستگاه گریس پمپ کلیک کنید.

گریس پمپ

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :