گریس پمپ اتوماتیک

10 / 10
از 46 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 12 آذر 1398 در ساعت 15 : 57 دقیقه 12/3/2019 3:57:26 PM | نظرات کاربران ( 0 )

خرید سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک قابل اعتماد که بتواند به طور منظم و برنامه ریزی شده عملیات گریسکاری را انجام دهد بسیار حایز اهمیت است.

اگر به هر دلیلی عملیات گریسکاری متوقف شود در اثر اصطکاک، افزایش دما و آلودگی، ماشین آلات دچار صدمات جبران ناپذیری می شوند. علاوه براین، متوقف نمودن دستگاه برای برطرف نمودن عیب نیز بسیار زمانبر و هزینه براست. پس در بحث تعمیرات و نگهداری اهمیت به موضوع روانکاری بسیار مهم است. 

روانکاری ایده آل از نظر کارشناسان، گریسکاری دستگاههای صنعتی در بازه های زمانی مشخص با مقادیر تنظیم شده است.

یک گریس پمپ اتوماتیک تمام نیاز شما را برای زمان دهی و تنظیم دبی برطرف می کنند.
 گریس پمپ  اتوماتیک در صنایع مختلف(سیمان، فولاد، معدن، ماشین آلات راهسازی ،توربین های بادی،بچینگ(دستگاه تولید بتن) و هر ماشینی که روانکاری منظم و دایمی برای آن دارای اهمیت فراوان است) استفاده می شود.

بعضی از گریس پمپ های برقی اتوماتیک نیستند به همین دلیل برای آنها باید از یک کنترلر استفاده کرد و فقط می توان دبی گریس پمپ را با خود دستگاه گریس پمپ تنظیم کرد.

گریس پمپ اتوماتیک برقی 203 لینکلن آلمان بر روی خود کنترلر جهت زمان بندی را دارد. با تنظیم این گریس پمپ می توان بابت گریسکاری منظم آسوده خاطر بود.

گریس پمپ اتوماتیک

گریس پمپ اتوماتیک برقی دیگر G3 گراکو آلمان است. این گریس پمپ ها که برای ماشین های راهسازی و معدنی بسیار پرکاربرد هستند با برق 12،24 و 220 ولت کار می کنند.

گریس پمپ اتوماتیک

جهت مشاهده سایر انواع گریس پمپ اتومات کلیک کنید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :