قیمت گریس پمپ بادی به همراه بشکه

9 / 10
از 39 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 12 آذر 1398 در ساعت 15 : 57 دقیقه 12/3/2019 3:57:11 PM | نظرات کاربران ( 0 )

گریس پمپ بادی گراکو به همراه سطل 20 کیلویی و بشکه های 40 و 200 کیلویی مدل Dyna Star ارائه می شود. این مدل گریس پمپ بادی با کارایی بالا با نسبت فشار 1 : 50 ،عملکرد بدون توقف و عمر طولانی دارد. گریس پمپ بادی Dyna Star گراکو با آلیاژ کیفیت بالا و ماشینکاری قطعات مناسب برای کارهای است که دارای نیاز مستمر به گریس کاری در حجم زیاد دارند.

این دستگاه گریس پمپ بادی یک پکیج کامل می باشد که دارای یک گریس پمپ بادی صنعتی با قدرت 1 به 50 با قابلیت پمپاژ جریان بالا و عملکرد پایدار و به همراه یک صدا خفه کن که سطح سر و صدا را پایین می آورد ،دارای یک عدد شلنگ فشار قوی ،کلت یا گان فشار قوی همراه  ،مخزن، صحفه فلاورپلیت که روی گریس قرار میگیرد تا مواد گریس را تحت فشار قرار دهد ، فیلتر و رگلاتور باد که برای تمیز کردن باد و تنظیم فشار ورودی باد استفاده می شود که درمسیر هوای ورودی به گریس پمپ قرار میگیرد ،می تواند ارائه شود.

کیفیت بالای گریس پمپ بادی Dyna Star گراکو در ظرفيت های متفاوت موجب شده این دستگاه مناسب انتقال گریس جهت کارخانجات صنعتی ، صنایع خودروسازی، کشاورزی، سنگین، دریایی، ساختمانی و صنعتی ماشین آلات راهسازی ،تعمیرگاهای اتوبوس و ماشین آلات حمل و نقل سنگین باشد.

ویژگی های گریس پمپ بادی Dyna Star گراکو  :

مناسب برای کاربردهای با حجم بالا و عملکرد پایدار.

کارایی راحت تر و نصب آسان.

پکیج کامل گریس پمپ بادی به همراه چرخ دستی جهت حمل راحت تر.

دارای فیلتر یکپارچه گریس جهت محافظت از آلودگی ذرات خارجی.

راه حل مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای گریس کاری آسانتر.

جهت مشاهده قیمت گریس پمپ بادی کلیک کنید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :