گریس پمپ برقی دیجیتال

9 / 10
از 18 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 در ساعت 14 : 22 دقیقه 5/20/2019 2:22:33 PM | نظرات کاربران ( 0 )

خرید سیستم گریسکاری مرکزی اتوماتیک قابل اعتماد که بتواند به طور منظم و برنامه ریزی شده عملیات روانکاری را انجام دهد بسیار حایز اهمیت است.

اگر به هر دلیلی عملیات تزریق گریس متوقف شود در اثر اصطکاک، افزایش دما و آلودگی، ماشین آلات دچار صدمات زیادی شده که بعضا جبران ناپذیر می باشد. علاوه براین، متوقف نمودن دستگاه برای برطرف نمودن عیب نیز بسیار زمانبر و هزینه براست. 

روانکاری ایده آل از نظر کارشناسان، گریسکاری دستگاههای صنعتی در بازه های زمانی مشخص با مقادیر تنظیم شده است. خرید گریس پمپی که بتوان بوسیله یک کنترلر آن را تنظیم نمود تا مقادیر مشخصی از گریس را در زمانهای مشخص به طور پیوسته تزریق تماید بسیار مهم است.

یک گریس پمپ برقی  دیجیتال تمام نیاز شما را برای زمان دهی و تنظیم دبی برطرف می کنند.

 گریس پمپ دیجیتال در صنایع مختلف(سیمان، فولاد، معدن، ماشین آلات راهسازی ،توربین های بادی،بچینگ(دستگاه تولید بتن) و هر ماشینی که روانکاری منظم و دایمی برای آن دارای اهمیت فراوان است) استفاده می شود.

بعضی از گریس پمپ های برقی اتوماتیک نیستند به همین دلیل برای آنها باید از یک کنترلر استفاده کرد و فقط می توان دبی گریس پمپ را با خود دستگاه گریس پمپ تنظیم کرد.

گریس پمپ دیجیتال برقی 203 لینکلن آلمان بر روی خود کنترلر جهت زمان بندی را دارد. با تنظیم این گریس پمپ می توان بابت گریسکاری منظم آسوده خاطر بود.

گریس پمپ دیجیتال برقی دیگر G3 گراکو آمریکا است. این گریس پمپ ها که برای ماشین های راهسازی و معدنی بسیار پرکاربرد هستند با برق 12،24 و 220 ولت کار می کنند.

گریس پمپ دیجیتال برقی

شرکت توان پایش تامین کننده انواع گریس پمپ دیجیتال برقی لینکلن آلمان SKF، گراکو آمریکا ، دلیمون آلمان و آی.ال.سی ایتالیا با بهترین قیمت می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :