سوئیچ انحرافی نوار نقاله- میس الایمنت سوئیچ- سوئیچ کجی باند- دریفت سوئیچ

9 / 10
از 11 کاربر

سوئیچ انحرافی نوار نقاله- میس الایمنت سوئیچ- سوئیچ کجی باند- دریفت سوئیچ

سوئیچ انحرافی نوار نقاله (میس الایمنت سوئیچ) یکی از تجهیزات مورد نیاز در کنار کانوایرها جهت جلوگیری از انحراف حرکت عرضی کانوایر می باشد. بدنه سوئیچ های انحرافی در صنایع مختلف از مواد گوناگون از جمله آلومینیوم، فایبر گلاس، چدن و ... ساخته می شود که در صنایع سنگین از قبیل معدن، فولاد، سیمان اغلب از سوئیچ کجی باند با بدنه چدن و آلومینیوم استفاده می شود و در صنایع سبک از بدنه های فایبرگلاس و... استفاده می شود. این سوئیچ ها در ابتدا و انتهای نوار نقاله نصب شده و در صورت انحراف بیش از حد، نوار نقاله با اهرم سوئیچ تماس پیدا کرده و حرکت نوار نقاله متوقف می گردد. با توجه به اینکه این میس الایمنت سوئیچ ها در شرایط سخت کاری و محیط های آلوده نصب می شوند دارای IP65 و IP67 می باشند.

میس الایمنت سوئیچ

فروش سوئیچ حفاظتی نوار نقاله,سوئیچ انحرافی نوار نقاله, قیمت میس الایمنت سوئیچ, سوئیچ کجی باند, خرید دریفت سوئیچ, سوئیچ محافظتی نوار نقاله, نمایندگی کیپه, شرکت توان پایش,

اندازه و جنس رولر این سوئیچ ها با توجه به ابعاد کانوایر انتخاب می شوند. رولرها یا از جنس استیل یا از جنس فایبرگلاس ساخته می شوند که هر کدام دارای مزایای خاص جهت استفاده در کانوایرهای مختلف طراحی شده اند.

دریفت سوئیچ

شرکت توان پایش نماینده انحصاری و رسمی شرکت کیپه آلمان در زمینه سوئیچ های حفاظتی نوار نقاله در ایران می باشد.

شرکت کیپه آلمان با بیش از 100 سال سابقه، با کیفیت ترین و پر مصرف ترین برند در زمینه سوئیچ های حفاظتی نوار نقاله می باشد.

جهت مشاهده انواع سوئیچ انحرافی نوار نقاله- میس الایمنت سوئیچ- سوئیچ کجی باند- دریفت سوئیچ کلیک کنید.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :